Slide 4

Previous Next

En stor nyhet!

Opprettet torsdag 19. april 2018 00:00 Publisert Treff: 175

Overordnet kategori: Nyhetsbrev fra Tore og Måkkham - Kategori: Nyhetsbrev 2018

Her kommer litt nytt fra oss her ute i varme Nord-Thailand.

Vi vil i hovedsak fortelle om en stor nyhet, en liten oppfordring og litt kort fra arbeidet.

Den store nyheten!

Vi som familie har en stor nyhet! Vi venter ett barn! 

Måkkham har vært gravid i over tre måneder nå, og terminen er den 12 oktober. 

Det skjedde litt fortere enn vi hadde trodd, men vi er glade for det. Vi tror det var Gud sin timing for det og en god gave til oss. 

Vi har hatt en del utfordringer rundt visum som nevnt i tidligere nyhetsbrev, og med ett ventende barn var dette en hodepine for oss. 
Visumet vi har nå til min kone og barn, går ut i slutten av september, så vi trengte en litt snarlig løsning. Vi er nødt til å reise ut av landet for å få ett nytt visum for ett år, og det er veldig vanskelig å reise hvis man er høygravid.

For to uker siden snakket jeg med en pastor og en organisasjon som gir ut visum, og han var villig til å gi min kone og barn et religiøst visum, som etterhvert kan fornyes hvert år, så det var ett stor svar på bønn! Prosessen med papirene tok bare en dag, og det tror jeg er det raskeste jeg har opplevd. Nå har vi alle papirer vi trenger for å søke om ett nytt visum.
Nå gjenstår det bare å få det i Myanmar...

- Les mer og hele dette nyhetsbrevet i her! 

- Les nyhetsbrevet på PDF (hvis du ønsker å printe det ut)

Få oppdateringer om ny undervisning

Din e-post

* må fylles ut

Visjonen bak denne siden

Helbredelse og gjenoppretting av mennesket og menneskers liv er en oppdagelse av to viktige sannheter: Hvem Gud er, og hvem du i sannhet er!
1. Oppdage at Gud er kjærlighet.
2. Oppdage hva det vil si at du er skapt i Guds bilde og din verdi.
Se: Kjernen i det jeg underviser, Visjonen og Hvem er Bibelundervisning?